Specjalista ds. Księgowości i Obsługi Sklepu/Biura

Fundacja Słoiki Baby Jagi Dowolny  Kielce, świętokrzyskie, Polska 8 Lip 2017

Opis oferty pracy

Nowo powstająca Fundacja Promocji Zdrowego Stylu Życia i Ekologii „Słoiki Baby Jagi” (działająca na zasadach przedsiębiorstwa społecznego) poszukuje jednej osoby na cały etat lub dwóch osób na pół etatu z umiarkowanym lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności (wymagania projektu) na stanowisko Specjalista ds. Księgowości i Obsługi Sklepu/Biura i (pół etatu – praca w biurze Fundacji, drugie pół etatu – praca w sklepie stacjonarnym z żywnością ekologiczną i naturalną).
Kandydaci powinni wyróżniać się znajomością branży żywności naturalnej, bądź co najmniej zdolnością szybkiego uczenia się. Fundacja bierze pod uwagę przeszkolenie pracownika w tym zakresie. Oczekujemy także bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
Zakres obowiązków:
– przetwarzanie zamówień w sklepie internetowym
– prowadzenie bazy danych i stanów produktów w sklepie internetowym
– przygotowywanie i przetwarzanie dokumentów księgowych i kadrowych
– prowadzenie stanów magazynowych towarów handlowych
– obsługa klienta w sklepie stacjonarnym (sprzedaż i doradztwo w zakresie zdrowego odżywiania, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego)
– dbałość o estetykę i czystość sklepu oraz świeżość towaru („first In – first out”) oraz zasady bezpieczeństwa żywności zgodnie z procedurami HACCP
– zamawianie, dostawa, przyjmowanie, wypakowywanie i wycenianie towaru (konieczność dźwigania ciężkich worków lub skrzynek – do 20 kg)
– przygotowywanie zakupów do dostarczenia i paczek do wysyłki (o wadze do 30 kg)
– dowóz zamówień do klienta na terenie Kielc i okolic i nadawanie paczek w paczkomacie lub przekazywanie kurierowi
– inne zadania zlecone przez przełożonych
Wymagania:
– umiejętność obsługi klienta
– pozytywna, lojalna, energiczna i uśmiechnięta osobowość, wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów
– umiejętność pracy pod presją czasu
– aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
– czynne prawo jazdy kat. B
– biegła znajomość pakietu MS Office,
– wykształcenie kierunkowe z zakresu ekonomii/rachunkowości/księgowości
– mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgowości fundacji
Rozpoczęcie pracy przewidywane jest na wrzesień 2017 r. Ze względu na fakt, że Fundacja dopiero rozpoczyna działalność, na początek możemy zaproponować jedynie minimalne wynagrodzenie, jednak w miarę lojalnego zaangażowania pracowników w jej rozwój i generowanie przychodu, przewidujemy zwiększenie wymiaru czasu pracy z pół do pełnego etatu, premie i podwyżki . Zapewniamy miłą i przyjazną atmosferę, ciekawe doświadczenia, rabaty na nasze produkty oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Prosimy o przesyłanie CV na adres: biuro@sloikibabyjagi.pl

Zgłoszenie online

Wyślij zgłoszenie

63 total views, 2 today Drukuj ofertę pracy